آموزش جامع پروژه محور 3Ds Max 2018 لوح آموزش مشاهده عکس بزرگتر

آموزش جامع پروژه محور 3Ds Max 2018 لوح آموزش

آموزش جامع پروژه محور 3Ds Max 2018 لوح آموزش به صورت مولتی مدیا توسط استاد جمشیدی در قالب 1030 دقیقه به همراه نرم افزار

8-00093-062219

جدید

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

35,000 تومان

35,000 تومان به‌ازای 1

توضیحات

آموزش جامع پروژه محور 3Ds Max 2018 لوح آموزش

آموزش جامع پروژه محور 3Ds Max 2018 لوح آموزش به صورت مولتی مدیا توسط استاد جمشیدی در قالب 1030 دقیقه به همراه نرم افزار

سرفصل های آموزش تری دی مکس 2018 :

1- مقدمه

2- آموزش تنظیمات محیط نرم افزار و بهینه سازی محیط

3- نظیمات دریچه های دید و تقسیم بندی آن

4- آموزش ترسیم انواع حجمهای آماده3 بعدی دربخش Geometry

5- آموزش بخش ویرایشگر و پارامتر های موضوعات 

6- آموزش ترسیم انواع حجم های آماده پیچیده در بخش Premitive

7- آموزش استفاده از آبجکت های آماده درب، پنجره و دستگاه پله

8- آموزش تنظیمات خطوط شبکه و راهنما و نحوه جابجایی موضوعات 

9- آموزش کار با ابزار Rotate همراه با تنظیمات دقیق

10- آموزش تغییر مقیاس حجمها همراه با تغییر موقعیت محور اصلی

11- آموزش کار با دو ابزار Auto Grid , Select And Place

12- آموزش استفاده ازModifier و روشهای کپی از نوع Instance

13- آموزش استفاده از Modifierhc از نوع Bend و خم کردن موضوعات

14- کار با اصلاحگرهای تغییر زاویه و پیچش حجم ها

15- آموزش ترسیم حجم های بزرگ مانند گالن و شبکه

16- آموزش طراحی ستون و سقف های پیچیده

17- آموزش استفاده از انواع اصلاحگرهای موج و اختشاش

18- آموزش انتخاب موضوعات همراه بالایه های آنها

19- آموزش تبدیل حجم به Editepoly و نحوه ویرایش آن

20- آموزش طراحی حلقه پیچیده  با طراحی ارگانیک و پارامتریک

21- آموزش طراحی حلقه النگو بصورت ارگانیک بخش دوم

22- آموزش طراحی دیوار پارامتریک بصورت شبکه ای

23- آموزش طراحی توپ ستاره ای با خطوط پیچیده بخش اول

24- آموزش طراحی توپ ستاره ای با خطوط پیچیده بخش دوم

25- آموزش نصب پلاگین V-Ray روی 3ds Max

26- آموزش طراحی پله مستقیم با لبه های گرد 

27- آموزش طراحی صندلی و دیوار پارامتریک بخش اول

28- آموزش طراحی صندلی و دیوار پارامتریک بخش  دوم

29- آموزش طراحی حجم های داینانمیک بصورت متحرک

30- آموزش ساخت متریال در V-Ray بخش اول 

31- آموزش ساخت متریال طلا و رنگ ماشین 

32- آموزش استفاده از متریالهای ساخته شده 

33- آموزش ساخت متریال طاق آجری بوسیله Unwrap

سـرفصـل های آمــوزش تــری دی مـکــس 2016:

1 - معرفي استاد وکليات نرم افزار

2 -توضيحات پنجره Well Com Screen

3 - شروع کار با نرم افزار

4 - تکثير موضوعات

5 - طرح تمريني براي آموزشهاي داده شده

6 -ترکيبات Boolean-Pro

7 - طراحي درها و پنجره ها با استفاده از  دستور Boolean

8 -آموزش Hierarchy و Modifiere

9 -کار با اشکال دو بعدي

10 - ويرايش اشکال دو بعدي

11 -تبديل اشکال دو بعدي به سه بعدي

12 - رشد دادن اشياء 2 بعدي وتبديل به حجم

13 - استفاده از موضوعات آماده  در نرم افزار3dstudi max

14 - وارد کردن فايل از ديگر نرم افزار ها

15 - روش ها و تکنيک هاي تکثير اشيا

16 - قابليت Mesh در 3dmax

17 - ويرايش حجمها با استفاده از گزينه Poly

18 - کار با يک پروژه (طراحي درها و ديوارها)

19 -کار با يک پروژه (طراحي کابينت ها و فضا هاي داخلي)

20 -کار با يک پروژه  (طراحي دکور کابينت و قفسه ها )

20 -کار با يک پروژه (طراحي کابينت هاي رديف بالا)

22 -کار با يک پروژه (طراحي سينک وشيرها)

23 -کار با يک پروژه ( هود و گاز )

24 - دکوراسيون اتاق ها (ميز و صندلي ها)

25 -تنظيمات متريال ها

26 - ساخت متريال و اضافه کردن ليست

27 -تست متريال بر روي اشياء

28 - متريال دهي پروژه انجام شده

29 - آموزش ايجاد نور و نوردهي روي اشياء

30 - تنظيمات و زير مجوعه نور ها

قـابـلیـت های جـدیـــد تــری دی مـکــس 2016

-1 بررسی کلی آموزش

-2 آماده سازی محیط آموزشی

-3 آشنایی با آموزشی Desgin

-4 آشنایی با Welcom screen

-5 ساخت و آماده سازی Template شخصی

-6 مشخص سازی زاویه دید و محورهای کار

-7 روش کار Scene Explorer در3ds Max2016

-8 وارد کردن فایل های رویت و اسکچاپ در 3ds Max2016

-9 قابلیت Import Alembic  (استفاده از فایل هایی که در برنامه های مشابه طراحی شده باشد)

-10 Export در Alembic

-11 قابلیت باز کردن فایل های Subdiv  (فایلهای سه بعدی طراحی شده با کیفیت پایین در Maya و 3ds Max)

-12 شبیه سازی با Physical Camera Max

-13 بررسی پارامترهای مکانی دوربین

-14 کنترل نور محیطی در زمان نصب دوربین

-15 نوردهی دستی و حذف محو شدن در اثر حرکت

-16 تنظیمات لنز دوربین در 3ds Max

-17 قابلیت Tilt Shift Max  (حرکت عمودی دوربین)

-18 استفاده از قابلیت Motion Blur  در Physical Camera Max

-19 Camera Seqaencer در 3ds Max2016 (انتخاب چندینshot اززوایای دوربین مختلف برای ساخت سکانس)

-20 روش کار با Camera Seqaencer

-21 نور پردازی مستقل در هر مرحله  Camera Seqaencer

-22 ایجاد تغییر در بیش از یک State

-23 Render Setup (خروجی گرفتن از یک سکانس)

-24 Club Rendering

شماره شناسنامه اثر : 062219-00093-8

حاوی : 2 DVD

نماد اعتماد الکترونیکی

سبد خرید 0 محصول محصول‌ها (خالی)    

سبد خرید من

هیچ محصولی وجود ندارد

تعیین خواهد شد ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت مشاهده

انیمیشن و مدلسازی

خبرنامه